Hírek a teremből

Január 2017


Legyen szexi hasad 6 hét alatt!

by Syress
Legyen szexi hasad 6 hét alatt!
Fontos tudnod, hogy a szép hashoz többre van szükség, mint simán edzeni rá mint az őrült. Két dolgot kell egyszerre csinálni: először is erősíteni, keménnyé tenni azokat az izmokat, amik a hasat alkotják. Másodszor, annyi zsírtól megszabadulni, amennyitől csak lehet, hogy a szépen kidolgozott izmokat látni is lehessen. Szóval ez két külön dolog amire bizony bizony oda kell figyelni hölgyeim. A hasi zsírpárnákat nemcsak hasizomgyakorlatokkal tudod a leggyorsabban eltűntetni, fontos hozzá a megfelelő táplálkozás.
Kezdésnek le kell csökkentened a szénhidrátbevitelt ahhoz, hogy zsírt égess. A lényeg: csak rostosat, abból is óvatosan. Nem cukor, nem krumpli, nem tészta, hanem sok zöldség, kis gyümölcs, magok, teljes őrlésű termékek. 6 hét már elég idő ahhoz, hogy – a helyes táplálkozással együtt – kifejezetten laposabb, feszesebb legyen a hasad. Megerősödnek annyira az izmok, hogy ez után már fanatikus programba is kezdhetsz, ha „elkapott a gépszíj”. Az első héten kétszer dolgozz a hasadra (nem egymás utáni napokon), a másodikon háromszor, a maradék négy hétben pedig felváltva háromszor-négyszer. Ez azért van így, hogy mindig egy napot ki tudj hagyni, ami fontos. Attól, hogy minden nap gyötröd magad, még nem fog jobban működni a program.
Minden edzős napon két gyakorlatot válassz: egyiket az alsó hasra, másikat a felső részekre. Ezt onnan tudod, hogy kipróbálod, és ha a köldököd alatt feszít jobban az az alsó, ha fölötte, az a felső izmokat dolgoztatja. Kapsz tőlünk ötleteket hasizomgyakorlatokra, de ha van saját, jól bevált gyakorlatod, azt is használhatod a programban.
A hasizomgyakorlatok (ahogy bármely más gyakorlat) lényege, hogy az izom kiindulópontját a végpontjához közelítjük, miközben megfeszül, így tud az adott izomcsoport a lehető legjobban összehúzódni. A hasizom egy egybefüggő, hosszú izomköteg, ami a mellnél kezdődik, és a kismedence alsó részéig tart. A gyakorlatok végzése közben mindig azt tartsd szem előtt, hogy ezt a két pontot kell egymáshoz közelíteni ahhoz, hogy hatékony legyen a gyakorlat.
Ha más tornát nem csinálsz, először melegíts be kicsit. Nyújtsd meg az izmaid, pörgesd fel a pulzusod, járasd be az izületeid. Aztán kezdj az alsó hasizommal. Válassz egy gyakorlatot, lassan, erősen megfeszített izmokkal csinálj négy sorozatot. Minden sorozat addig tart, amíg már egyszerűen nem tudsz többet csinálni. Pihenj egy-egy percet a sorozatok között.
Amikor kész vagy az alsóhas-gyakorlattal, csináld meg ugyanígy a felsőhasra is. Ne lepődj meg, ha az alsó hasizmok gyorsabban elfáradnak, mint a felsők. És ne légy csalódott, ha az első néhány alkalommal csak pár ismétlést tudsz csinálni egy sorozatban. A hasizmok gyorsan reagálnak az edzésre, és hamarosan sokkal többet bírsz majd.
Váltogathatod is a gyakorlatokat, ha kezd unalmassá válni, csak maradj az „egy alsó – egy felső” összeállításnál. Hasprések, dögivel: A lendületes, a hátat nagyon megterhelő felülések helyett végezz haspréseket! Ezek nemcsak sokkal hatékonyabbak, de óvják a gerincet, és nem teszik tönkre az ízületeket. Dolgozz alhasra is! Sokan elhanyagolják, pedig nem kéne: az alhas izmait az életkor előrehaladtával különösen fontos megedzened, ha nem szeretnéd, hogy "ott lent" kitüremkedjen a pocakod. Használd a fitballt! Ha unod a hagyományos edzést, ruházz be egy fitballba – megéri! Többek között szuper hasizomedzést is megvalósíthatsz a nagy labdán   Még több gyakorlat a has edzéshez:
 
Felülés A felülés a teljes egyenes hasizmot, különösen az izomzat felső felét, valamint a fűrészizmokat fejleszti.  
 
Felülés behajlított térdekkel A felülés behajlított térdekkel leginkább a hasizom felső részét dolgoztatja meg, de a csípő hajlító izmai is kapnak a terhelésből.  
 
Hasprés A hasprés a hasizmok felső részét dolgozza meg, de jó technikával az egyenes hasizom egésze kellő terhelést kap.  
 
Lábemelés korláton vagy állványon A lábemelés korláton vagy állványon a hasizom alsó harmadát dolgoztatja meg, de jelentős terhelést kap a tricepsz is.  
 
Lábkeresztezés fekve A lábkeresztezés fekve az egyenes hasizmokat, a ferde hasizmokat és a csípő izmait fejleszti.  
 
Törzsfordítás állva A törzsfordítás állva a ferde hasizmok bemelegítésére és a törzs átmozgatására alkalmas leginkább. Szerepel a gyakorlat az edzéstervedben?  
 
Törzsfordítás ülve A törzsfordítás ülve a ferde hasizmokat és a fűrészizmokat mozgatja meg. A hiedelemmel ellentétben NEM felelős a derék keskenyebbé tételéért!  
 
Függőcsizmás felülés A függőcsizmás felülés kiváló gyakorlat az alsó hasi terület edzésére, de az egyenes hasizom egészét keményen megdolgoztatja.  
 
Térdfelhúzás alsó csigán A térdfelhúzás alsó csigán az egyenes hasizom alsó részét stimulálja leginkább.  
 
Lábemelés ferde padon A lábemelés ferde padon az alsó hasi és a belső csípőizmokat dolgozza meg.  
 
Lábemelés egyenes padon A lábemelés egyenes padon a hasizom alsó harmadát dolgoztatja meg leginkább, de a csípő izmai is kapnak a terhelésből.  
 
Felülés falhoz támasztott lábakkal A felülés falhoz támasztott lábakkal az egész hasizmot, de főként annak felső részét stimulálja, valamint a csípő hajlítóizmai is szerephez jutnak.  
 
Felülés kar- és lábemeléssel A felülés kar- és lábemeléssel az egész hasizmot megedzi, valamint a törzs hajlítóizmai is kapnak a terhelésből. Fejleszd izmaidat ezzel a gyakorlattal!  
 
Térdfelhúzás keretben A térdfelhúzás keretben az egész hasizomzatot és a törzs izmait is igénybe veszi.  
 
Felülés római-padon A felülés római-padon az egész hasizmot megdolgoztatja - minél lejjebb engeded magad, annál nagyobb szerep jut az alsó régiónak. Ismered a gyakorlatot...  
 
Felülés nyújtott karral ferde padon A felülés nyújtott karral ferde padon az egész hasizmot megdolgoztatja.  
 
Felülés ferdepadon A felülés ferdepadon az egész hasizmot megdolgoztatja, valamint a csípő hajlító izmai is másodlagos terhelést kapnak. Nézd meg a gyakorlatot!  
 
Felülés törzsfordítással A felülés törzsfordítással a teljes egyenes hasizmot, különösen az izomzat felső felét, valamint a fűrészizmokat fejleszti. Fejleszd izmaidat ezzel!