Hírek a teremből

Január 2017


Hát edzése nőknek: Hozd ki magadból a szexi hátat

by Syress
Kihangsúlyozza a nőiességet, a kemény edzést valamint nagyon is szexi tud lenni a szépen kidolgozott hátizom! Sokan elhanyagolják az edzőteremben eme izomcsoport edzését, mivel nem látjuk akkor nem olyan fontos. Pedig nagyon is az! A hát a legnagyobb izomcsoport a felsőtesten emellett nagyon fontos testtartás szempontjából is. Elengedhetetlen, hogy pontosan és jól érezd a hátizom gyakorlatokat, mivel nem látod a tükörben, hogy jól csinálod e, melyik hova dolgozik, milyen ismétlésszámban és súllyal valamint melyikre van szükséged. Hátedzés gyakorlatokból mutatunk párat.   Mellhez húzás széles fogással: Ez a gyakorlat a széles hátizmokat dolgoztatja meg elsősorban, de a bicepsz és az alkar is kap másodlagos terhelést ezért fontos, hogy ezt minél inkább kiküszöböld. Fogd meg a rudat olyan széles fogással, hogy a lehúzáskor az alkarod függőleges pozícióban legyen. ​Húzd le a rudat a könyöködre (...)

Kerek popsi titka avagy fenék edzés

by Syress
Ha Te is feszes popsira vágysz, olvasd el, mi a titka, hogyan lehet formás popsid gyorsan és könnyen, miközben csupán néhány dologra kell odafigyelned, s a férfiak utánad fognak fordulni az utcán! Tested tökéletessé formálásának része, hogy popsid is feszes legyen. Ebben segítenek az alábbi tanácsok, melyek segítségéven könnyen és viszonylag gyorsan elérheted a kitűzött célt! Ne feledd azonban hogy kitartásod sokáig meglegyen hozzá! Étkezési tanácsok - Étkezzünk változatosan és minőségi éltelekkel lássuk el testünket - A zsíros, cukros ételeket lehetőleg kerüljük el, tegyünk ugyanígy a csokikkal és süteményekkel is (igen a süteményekkel is) (...) Continue

Legyen szexi hasad 6 hét alatt!

by Syress
Legyen szexi hasad 6 hét alatt! Fontos tudnod, hogy a szép hashoz többre van szükség, mint simán edzeni rá mint az őrült. Két dolgot kell egyszerre csinálni: először is erősíteni, keménnyé tenni azokat az izmokat, amik a hasat alkotják. Másodszor, annyi zsírtól megszabadulni, amennyitől csak lehet, hogy a szépen kidolgozott izmokat látni is lehessen. Szóval ez két külön dolog (...) Continue

Motiváció az edzéshez ha elfogy az adrenalin

by Syress
Bármennyire is szeretsz edzeni, biztosan Te is érezted már úgy, hogy a kezdeti lelkesedés időnként alábbhagy. Semmi gond ez sok társunkkal megesik! Mit tehetsz ilyen esetekben? Teljesen természetes, hogy vannak olyan időszakok, amikor nem úgy megy a mozgás, mint szeretnéd. Amennyiben ez viszonylag ritkán fordul elő, egyáltalán nem gond – néha (...) Continue

Mi is az a Boot Camp?

by Syress
A következő írást Lackner Edina - boot camp trainer írta. Edina az óráin a küzdést és tenni akarást preferálja, mert tudja, ennek van eredménye. Ha már úgy érzed, nem bírod tovább, Ő ott lesz melletted és átlendít a holtponton. Tőled csak az együttműködést és a mosolyodat kéri, tőle cserébe pedig a támogatást és szaktudást (...) Continue